Acties

De Fanfare is een vereniging die zichzelf financieel probeert te onderhouden. Groot onderdeel daarvan is het grote aantal donateurs dat de vereniging kent. In Markelo is het de vereniging met het hoogst aantal donateurs. Dat is iets waar we heel trots op zijn, maar ook zeer dankbaar. Zonder al deze mensen zou de vereniging niet zijn wat ze nu is. Op deze manier blijkt maar weer dat de Fanfare een vereniging is die midden in de gemeenschap staat. Het is fantastisch om te weten dat zoveel mensen ons een warm hart toedragen. Aangezien er veel geld nodig is voor onderhoud en aanschaf van nieuwe instrumenten organiseren we jaarlijks ook diverse acties. In eigen beheer zijn dat de:

• Kledingactie
  • Wijnactie

Deze acties worden respectievelijk in april/mei en de 2e zaterdag in december gehouden. Hierdoor ontstaat de mogelijkheid om een up to date instrumentenbestand te creƫren.