Fanfare sluit muzikaal jaar af met zomeravondconcert

Geen reacties Nieuws

Aanstaande dinsdagavond 11 juli zal Muziekvereniging De Fanfare uit Markelo het muzikale jaar op afsluiten met een gezellig zomeravondconcert. Het concert op De Bovenberg belooft een onvergetelijke avond vol muzikaal plezier te worden. Zowel het orkest als de slagwerkgroep zullen die avond optreden en de bezoekers trakteren op een gevarieerd repertoire. De idyllische locatie aan de rand van de zwemvijver biedt het perfecte decor voor een ontspannen avond vol prachtige muziek. De Fanfare zal zowel echte Fanfare nummers ten gehore brengen als lichtere nummers, waaronder bekende hits van artiesten als Guus Meeuwis. Daarnaast zullen enkele heerlijke marsen het programma completeren, zodat er voor ieder wat wils is.

Het zomeravondconcert op Camping De Bovenberg begint om 20.00 uur. Zoals altijd bij De Fanfare is de toegang geheel gratis, waardoor iedereen de kans krijgt om van deze muzikale hoogstandjes te genieten. Het belooft een heerlijke avond te worden waarbij het publiek op een ongedwongen manier kan ontspannen en genieten van de muziek die perfect past bij zo’n bijzondere gelegenheid.

Mocht het weer roet in het eten gooien, dan zal de muziekvereniging genoodzaakt zijn het evenement te annuleren. Het advies is om Maarkelsnieuws en sociale media in de gaten te houden voor eventuele updates met betrekking tot het weer en de status van het concert.