Meer leden De Fanfare

Geen reacties Nieuws

Het aantal leden van Muziekvereniging De Fanfare is het afgelopen jaar gestegen. Zo bleek uit de terugblik op 2023 tijdens de algemene ledenvergadering van de muziekvereniging deze week bij Camping De Bovenberg. In 2024 bestaat de vereniging 90 jaar en staan er optredens in Markelo en de Markelose buurtschappen op de agenda. Naast een terugblik en een blik vooruit werd er tijdens de vergadering afscheid genomen van Jan Willem Muilerman als bestuurslid. Jan Willem werd bedankt voor zijn tomeloze inzet, stiptheid en positieve kritische blik. Leonie Flierman werd tijdens de vergadering benoemd als algemeen bestuurslid.

Leonie was jarenlang spelend lid van de muziekvereniging, de afgelopen jaren maakte ze onderdeel uit van de talentencommissie. Het bestuur bestaat naast Leonie uit voorzitter Jan Rouweler, secretaris Iris Scheinck en penningmeester Marijke Vosman en algemeen bestuurslid Dinant Dollekamp.